Detail novinky
Primalex mění logo
Pondělí, 31. květen, 2010
Výrobce nátěrových hmot by rád oslovil nové zákazníky.
Marketing: Z původního loga, které značku prezentovalo dvacet let, zůstává červený nápis Primalex, nově ho doplňuje třídimenzionální zeměkoule a slogan „Prostor pro nápad“. Autorem nového loga je Tomáš Salamon z bratislavské agentury IQ Design Studio. „Jedním z impulzů pro změnu byly výsledky studie, kterou pro nás realizovala společnost GfK v závěru loňského roku,“ říká Petr Hlaváček, Marketing Director ze společnosti PPG Architectural Coatings.
Z výsledků vyplynulo, že Primalex je spojován spíše s bílým řešením interiéru, nové logo a s ním spojená kampaň by měly přivést i zákazníky, kteří se zajímají o interiérový design. Kampaň, která se v těchto dnech objevuje v tištěných médiích, tvoří celkem 47 barevných celostran. Ty doplňují bannery na portálech Seznam a iDnes a nový program pro navrhování barevných kombinací na stránkách Primalex.cz. Kampaň mediálně zajišťuje agentura Kristian, kreativní návrhy vznikly v agentuře Loosers.
(Strategie)